fredag 11 februari 2011

Anger managment pt.2

Fortsättning på tidgare inlägg om mitt egenutformade anger managment-program.

Saker som gör mig lycklig, och alldeles varm:

1. Att Mattis inte bara är min sambo, pojkvän och fadern till mitt barn utan också min bästa vän. Att även när den där förälskelsen man lever på i början av ett förhållande bleknar av, så blir det aldrig tråkigt eller grått för vi har så jävla roligt tillsammans. Det går inte en dag utan att någon utav oss brister i skratt.

2. Att mina älskade vänner har lärt sig att ta distans till mina graviditetshormoner och verkar inte lägga någon större vikt på att jag är en renodlad bitch emellanåt.

3. Att det finns ett mysigt motionsspår här, som är jättevackert på sommaren.

4. Att jag förhoppningsvis får min hund snart.

5. Att jag kände vad jag tror är en spark igår (?). Och natten till igår så drömde jag att jag fick en dotter, och jag älskade henne så totalt. Direkt när jag såg henne. Det var en helt sjuk känsla. Så undra om jag får ett litet flickebarn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar