lördag 22 maj 2010

Förlåt mig fader..

för jag har syndat. Egentligen är väl personen i fråga som jag ska be om ursäkt mig själv. Jag tänkte i alla fall att jag kunde unna mig 1,5 kopp kaffe mer än mitt dagliga intag igår, vilket kan tyckas harmlöst men i min mening jävligt korkat eftersom jag har magkatarr och faktiskt får ont av det. Jag tänkte även senare på kvällen att jag kunde "unna" mig en cigg, som blev fyra eftersom jag var så sugen. Stört belöningssystem va? Men idag känner jag mig äcklig i munnen så det kommer nog ta ett bra tag innan jag röker igen.

I övrigt så har matbiten gått skitbra! Jag är fortfarande stört motiverad och känner mig piggare och mer alert. Igår åt jag linsbiffar med squash och sallad till lunch och till middag bjöd pappa mig på en grekisk sallad som var hur god som helst.

Idag tänkte jag ta en spatreatment på RIKTIGT. Jag fick lära mig en zenmeditations övning igår av min KBTterapeut så den tänkte jag köra på spikmatta och slänga på en ansiktsmask. Försöka ta hand om mig själv utan att bli rastlös eller uttråkad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar