måndag 17 maj 2010

Utrensning av slaggprodukter.



Jag funderade lite över ifall det är någon bra idé att stoppa i sig saker med sötningsmedel i om man är ute efter att rensa kroppen på skit och försöka hålla sig till så nyttiga och naturnära saker som möjligt. Typ tuggummi tänkte jag först och främst på, vilket borde vara en otroligt liten dos men det förstör ju ändå lite mitt koncept. Jag ska försöka bojkotta det iaf.

För att uppdatera om hur det har gått med min "nya livsstil" så kan jag ju meddela att det har gått alldeles utmärkt. Jag har hållt mig till att äta, rent ut sagt skitbra och inbillar mig att infefärste är någon slags mirakeldeal så jag känner mig kanske lite friskare och piggare allmänt emellanåt också.

Jag är lite av en vanemänniska just när det kommer till frukost så den lär ju bestå av exakt samma sak så länge jag vill äta som jag gör nu, typ.

Lunch:
Tonfisk och fetaostsallad.

Middag:
Stekt zuccini, kyckling, kikärtor, sallad, linssalsa och vitlöksyoghurt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar